E-usługi publiczne dla mieszkańców Miasta Puszczykowo
Zadanie realizowane dzięki dofinansowaniu ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Zakres: W ramach realizacji projektu zostaną wdrożone 3 e-usług: E-podatki,
E-zezwolenia, E-informacje przestrzenne. W ramach powyższych e-usług w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie zostaną uruchomione interaktywne formularze, dzięki którym sprawy urzędowe będzie można załatwić od początku do końca drogą elektroniczną. Zakres rzeczowy projektu zakłada wykonanie i wdrożenie zintegrowanego systemu teleinformatycznego, w tym: wdrożenie e-usług, integracje systemów, dziedzinowych, zakup szyny usług, budowę modułu obsługi interesanta wraz z formularzami, wdrożenie systemu płatności, wdrożenie platformy usług publicznych, system GIS. Zakupiony będzie także sprzęt komputerowy oraz serwerowy, doposażenie serwerowni. Pracownicy Urzędu Miejskiego wezmą udział w szkoleniu w celu przygotowania do prawidłowej i spranej obsługi interesantów przy użyciu wdrożonego systemu i zbudowanej infrastruktury. Efektem realizacji projektu będzie poprawa jakości i efektywności świadczonych usług publicznych oraz poprawa procesów administracyjnych związanych ze świadczeniem usług publicznych poprzez wdrożenie zintegrowanej platformy teleinformatycznej, dzięki której mieszkańcy i interesanci Urzędu Miejskiego będą mieli ciągły dostęp i możliwość skorzystania z e-usług.
Wniosek o dofinansowanie oceniono pozytywnie, po zwiększeniu alokacji umowę o dofinansowanie z Dyrektorem Wdrażania Programu Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu podpisano w dniu 8.02.2022 r.
Planowany okres realizacji zadania: 20.08.2020 r. – 30.06.2022 r.
Zmiana terminu realizacji zadania na 30.06.2023 r.
Zadanie jest w trakcie realizacji.
Całkowita wartość projektu: 1 790 265,00 zł
Wnioskowane dofinansowanie: 1 521 725,25 zł (85% kosztów kwalifikowanych)
