15.06.2023

Sesja Rady Powiatu

W środę, 21 czerwca br. o godzinie 10:00 w Starostwie Powiatowym w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, sala sesyjna (III piętro), odbędzie się LII Sesja Rady Powiatu, na której zgodnie z art. 30a ustawy o samorządzie powiatowym rozpatrywany będzie raport o stanie powiatu oraz udzielane będzie Zarządowi Powiatu w Poznaniu wotum zaufania i absolutorium.


 

PORZĄDEK OBRAD

LII SESJI RADY POWIATU W POZNANIU

w dniu 21 czerwca 2023 roku

 

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie kworum.
  3. Przedstawienie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z LI sesji Rady Powiatu w Poznaniu w dniu 24 maja 2023 r.
  5. Przedstawienie Raportu Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego za rok 2022.
  6. Debata nad Raportem Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego za rok 2022:

a)      głosy radnych,

b)      głosy mieszkańców.

  1. Rozpatrzenie uchwały w sprawie udzielenia Zarządowi Powiatu w Poznaniu wotum zaufania – DRUK Nr 708.
  2. Rozpatrzenie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Poznańskiego za 2022 rok – DRUK Nr 709.

a)      Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Poznańskiego za rok 2022:

- zapoznanie się z treścią Uchwały Nr SO–20/0954/208/2023 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 25 kwietnia 2023 r. w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Poznańskiego za rok 2022 wraz z informacją o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego i objaśnieniami,

- DYSKUSJA

b)      Rozpatrzenie sprawozdania finansowego budżetu Powiatu Poznańskiego za rok 2022:

- zapoznanie się z opinią biegłego rewidenta z badania sprawozdania finansowego za rok 2022,

- DYSKUSJA

c)      Głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Poznańskiego za 2022 rok  – DRUK Nr 709.

  1. Rozpatrzenie uchwały w sprawie udzielenia Zarządowi Powiatu w Poznaniu absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok – DRUK Nr 710.

a)      przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o wykonaniu przez Zarząd Powiatu w Poznaniu budżetu Powiatu Poznańskiego za rok 2022,

b)      zapoznanie się z treścią Uchwały Nr SO-20/0955/165/2023 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 31 maja 2023 r. w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Poznaniu w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Poznaniu z tytułu wykonania budżetu za rok 2022,

c)      zapoznanie się z opiniami Komisji Rady Powiatu w Poznaniu dotyczących sprawozdania Zarządu Powiatu w Poznaniu z wykonania budżetu powiatu za rok 2022,

d)      zapoznanie się z informacją o stanie mienia powiatu poznańskiego na dzień 31 grudnia 2022 r.

e)      DYSKUSJA

f)       głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie udzielenia Zarządowi Powiatu w Poznaniu absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok – DRUK Nr 710.

  1. Rozpatrzenie uchwały w sprawie zmiany budżetu Powiatu Poznańskiego na rok 2023 – DRUK Nr 711.
  2. Rozpatrzenie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Poznańskiego na lata 2023-2029 – DRUK Nr 712.
  3. Rozpatrzenie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w najem, na czas nieoznaczony, w trybie bezprzetargowym, lokali użytkowego nr 232 znajdującego się w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu – DRUK Nr 713.
  4. Rozpatrzenie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXIV/446/VI/2021 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 27 października 2021 r. w sprawie przekształcenia placówki opiekuńczo-wychowawczej Ośrodek Wspomagania Rodziny w Kobylnicy poprzez wydzielenie z niej placówki opiekuńczo-wychowawczej pod nazwą Ośrodek Wspomagania Rodziny nr 2 w Kobylnicy oraz nadania statutów obu jednostkom, zmienionej uchwałą Nr XLVIII/649/VI/2023 Rady Powiatu w Poznaniu z dnia 15 lutego 2023 r. – DRUK Nr 714.
  5. Rozpatrzenie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie powierzchni użytkowej na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Poznaniu w przy ul. Jackowskiego 18 w Poznaniu – DRUK Nr 715.
  6. Rozpatrzenie uchwały w sprawie ustalenia przebiegu drogi powiatowej nr 2400P Napachanie – Złotkowo na odcinku od działki ewidencyjnej nr 13/4 – obr. Sobota, gm. Rokietnica do ul. Obornickiej w m. Złotkowo, gm. Suchy Las – DRUK Nr 716. 
  7. Sprawozdanie z pracy Zarządu Powiatu w Poznaniu.
  8. Interpelacje i zapytania Radnych oraz odpowiedzi.
  9. Wolne głosy i wnioski.
  10. Zamknięcie sesji.
Drukuj

Urząd Miejski
w Puszczykowie

ul. Podleśna 4, 62-040 Puszczykowo

tel. +48 61 898 37 00

fax. +48 61 898 37 11

um@puszczykowo.pl

Urząd Miejski

NIP: 7771020151 | Regon: P-000526943

Miasto Puszczykowo

NIP: 7773159692 | Regon: 631257874

Godziny urzędowania

poniedziałek: 8:00 - 16:00

wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

© 2016 Urząd Miejski w Puszczykowie. Wszystkie prawa zastrzeżone.

created by Medway