OZE - podpisywanie umów na weryfikację obiektów oraz nabór wniosków na listę rezerwową
Aktualizacja z dnia 17 sierpnia 2017 r.:
Informujemy, że wszystkie wnioski złożone do dnia 14 sierpnia włącznie, przeszły weryfikację formalną i zostały wpisane na listę podstawową.
*** *** ***
Zakończyliśmy zbieranie deklaracji (na listę podstawową) udziału mieszkańców w projekcie polegającym na montażu instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE) na obiektach mieszkalnych. Warto przypomnieć, że możliwe do uzyskania przez mieszkańca dofinansowanie na instalację kolektorów słonecznych, paneli fotowoltaicznych, pomp ciepła i pieców na biomasę to 85% kosztów kwalifikowanych. Wniosek o unijną dotację będzie składać Gmina.
W obiektach zadeklarowanych przez mieszkańców do udziału w projekcie niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnych, czyli weryfikacji technicznej.
Umowy z firmą, która je przeprowadzi będą podpisywane z mieszkańcami, którzy już złożyli deklaracje uczestnictwa w projekcie, w dniach:
- 31 lipca (poniedziałek) od 9:00 do 18:00 w Urzędzie Miasta Puszczykowo, ul. Podleśna 4
- 1 sierpnia (wtorek) od 9:00 do 18:00 w Urzędzie Miasta Puszczykowo, ul. Podleśna 4
Należy stawić się z dowodem osobistym i kwotą do zapłaty za przeprowadzenie weryfikacji. Płatność przyjmowana będzie bezpośrednio przez przedstawiciela firmy wykonawczej przy podpisaniu umowy.
Wysokość wpłat:
– 123 zł brutto – dla wszystkich instalacji OZE
– 18,45 zł brutto – dla każdej kolejnej instalacji OZE
UWAGA!
Opłatę w kwocie 492 zł brutto za projekt instalacji fotowoltaicznej
należy uiścić (na konto firmy przeprowadzającej weryfikację techniczną )
dopiero po weryfikacji technicznej i potwierdzeniu możliwości
zamontowania instalacji fotowoltaicznej.
Osoby, które z
uzasadnionych przyczyn nie pojawią się w Urzędzie Miasta w Puszczykowie,
będą mogły podpisać umowę w Urzędzie Gminy w Rokietnicy, w terminie:
- 28 lipca (piątek) w godz. od 9:00 do 18:00 w pokoju nr 14 (II piętro) Urzędu Gminy w Rokietnicy, ul. Golęcińska 1
- 29 lipca (sobota) w godz. od 9:00 do 18:00 w sali sesyjnej Urzędu Gminy w Rokietnicy, ul. Golęcińska 1
UWAGA!
DODATKOWA LISTA REZERWOWA
Do dnia 14 sierpnia (poniedziałek), do godz. 15.00 przyjmować będziemy
wnioski na tzw. dodatkową listę rezerwową. O wprowadzaniu danego
wniosku na listę podstawową decydować będzie weryfikacja prowadzona
zgodnie z przyjętymi kryteriami punktowymi. Wnioski należy składać w
Urzędzie Miasta.
Dokumenty do złożenia (3 załączniki), regulamin i prezentacja dotycząca projektu dostępna TUTAJ.