28.02.2024
Likwidacja wyrobów zawierających azbest w roku 2024
W urzędach gmin powiatu poznańskiego właściwego dla położenia danej nieruchomości można składać wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest.
Do wniosku obowiązkowo należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości.
Szczegółowe informacje dotyczące ogólnych zasad zawarte są w załączniku do Uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu Nr 4756/2024 z dnia 19 lutego 2024 roku.
Powiat Poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie).
W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi - obowiązkowo należy wypełnić oświadczenie oraz formularz informacyjny.
Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa (przed realizacją zadania) zgłoszenia prac związanych z demontażem azbestu.
Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 31 lipca 2024 r.