13.03.2020

Komunikaty Starosty Poznańskiego

KOMUNIKAT STAROSTY POZNAŃSKIEGO (13 marca 2020)

Informuję, że podjąłem decyzję, iż od 16 marca br. do odwołania maksymalnie ograniczamy wejście do budynku Starostwa Powiatowego przy ulicach Jackowskiego 18 i Słowackiego 8 w Poznaniu oraz do jednostek podległych.

Tylko w wyjątkowych przypadkach mieszkańcy zostaną pojedynczo wpuszczani do budynku Urzędu, a pracownik ochrony i urzędnik będą kierować klienta w najpilniejszych sprawach do danego wydziału.

Ponadto podjąłem decyzję, że w przypadku rejestracji pojazdów deklarujemy przywrócenie terminu administracyjnego przy przekroczeniu 30-dniowego terminu. To oznacza, że nie będą nakładane kary finansowe. Z kolei od 16 marca br. wszystkie filie Wydziału Komunikacji i Transportu zostają zamknięte do odwołania.

W przypadku Wydziału Architektoniczno-Budowlanego zalecam kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi pracownikami, a osobisty jedynie po umówieniu się telefonicznym i to w najpilniejszych sprawach.

Z kolei od 16 do 31 marca 2020 br. zawieszona zostaje możliwość skorzystania z osobistej wizyty w nieodpłatnych punktach pomocy prawnej. Wszystkie umówione wcześniej wizyty zostają odwołane.W tym okresie można korzystać z porad za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Szczegóły na stronie https://www.bip.powiat.poznan.pl/3588,nieodplatna-pomoc-prawna

Podkreślam, że przychodzenie do Urzędu wiąże się z dużym ryzykiem. Dlatego w trosce o bezpieczeństwo i ochronę zdrowia, nas wszystkich, zachęcamy wyłącznie do kontaktu telefonicznego i mailowego. Wszelkie numery tel. i adresy mailowe dostępne są na naszych stronach: www.bip.powiat.poznan.pl, www.powiat.poznan.pl

Starosta Poznański
Jan Grabkowski

——————————————————————

KOMUNIKAT STAROSTY POZNAŃSKIEGO (13 marca 2020)

Starosta Poznański informuje, iż w przypadku niemożności przez mieszkańców dochowania 30-dniowego terminu rejestracji pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonym z terytorium państwa członkowskiego UE lub zawiadomienia o nabyciu lub zbyciu pojazdu zarejestrowanego na terytorium RP należy w ciągu 7 dni od ustania przyczyny tj.
– odwołania stanu zagrożenia epidemicznego,
– opuszczenia szpitala bądź zwolnienie z kwarantanny,
złożyć wniosek o przywrócenie terminu do dokonania tych czynności razem z wnioskiem o rejestrację lub zawiadomienie o nabyciu lub zbyciu pojazdu.

Wzór wniosku o przywrócenie terminu będzie dostępny na www.bip.powiat.poznan.pl

 

UWAGA

Złożenie wniosku o przywrócenie terminu z uwagi na okoliczności związane z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego będzie skutkowało przywróceniem terminu i będzie równoznaczne z dokonaniem czynności w ustawowym terminie, a więc nie podlega karze pieniężnej.

Starosta Poznański
Jan Grabkowski

——————————————————————

KOMUNIKAT STAROSTY POZNAŃSKIEGO (13 marca 2020)

Informuję, że wprowadzam nowe rekomendacje i zalecenia dotyczące obsługi naszych klientów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej przy ulicy Jackowskiego 18 w Poznaniu.

Od 13 marca do 31 marca 2020 obowiązują poniższe zasady:

W kasie PODGiK na I pietrze odbywa się:

1. Składanie wszystkich wniosków (o wydanie wypisów i wyrysów, mapy ewidencyjnej, mapy zasadniczej, o koordynację projektowanych sieci uzbrojenia terenu, o dodatkowe narady koordynacyjne), zgłoszeń prac geodezyjnych oraz zawiadomień o zakończeniu prac geodezyjnych, w tym również po usunięciu usterek.
2. Odbiór dokumentacji, w tym: wypisów i wyrysów, mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej, odpisów protokołów z narad koordynacyjnych oraz uwierzytelnionych dokumentów dla klientów wykonawców prac geodezyjnych.

W pokoju nr 117a na I piętrze Urzędu, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z pracownikiem prowadzącym postępowanie, można dokonać:

1. Wglądu do dokumentacji w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w rozumieniu z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Pozostałe kontakty z pracownikami PODGiK będą się odbywały wyłącznie drogą elektroniczną (e-puap, e-mail) lub telefoniczną. Szczegółowy spis numerów telefonów oraz adresów e-mailowych znajduje się na stronie: www.bip.podgik.poznan.pl

Ponadto informuję, że odwoływane są narady koordynacyjne, a także zawiesza się przeglądanie aktów notarialnych i innych dokumentów przez rzeczoznawców majątkowych w siedzibie PODGiK.

Przypominam, że formularze wniosków są dostępne na stronie: www.podgik.poznan.pl

Wnioski przekazywane drogą elektroniczną muszą być podpisane profilem zaufanym (e-puap daje obecnie możliwość podpisywania załączników) lub podpisem kwalifikowanym.

Zachęcam do korzystania z e-usług: i.KERG, i.Wniosek, i.Rzeczoznawca, i.Komornik

Starosta Poznański
Jan Grabkowski

Drukuj

Urząd Miejski
w Puszczykowie

ul. Podleśna 4, 62-040 Puszczykowo

tel. +48 61 898 37 00

fax. +48 61 898 37 11

um@puszczykowo.pl

Urząd Miejski

NIP: 7771020151 | Regon: P-000526943

Miasto Puszczykowo

NIP: 7773159692 | Regon: 631257874

Godziny urzędowania

poniedziałek: 8:00 - 16:00

wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

© 2016 Urząd Miejski w Puszczykowie. Wszystkie prawa zastrzeżone.

created by Medway