30.04.2025

Informacje po sesji

We wtorek, 29 kwietnia 2025 r. odbyła się 13. sesja Rady Miasta Puszczykowa, podczas której podjęto pięć uchwał w sprawach:

 

  • wyrażenia zgody na zbycie części nieruchomości położonej w Puszczykowie w rejonie ulicy Jana Matejki właściciel sąsiedniej nieruchomości złożył wniosek o nabycie fragmentu terenu. Przedmiotowa część nieruchomości ze względu na wymiary i kształt nie będzie mogła być samodzielnie zagospodarowana. Może być przeznaczona jedynie pod uzupełnienie powierzchni istniejącej działki sąsiedniej, w związku z czym możliwa jest sprzedaż bezprzetargowa;

 

  • wyrażenia zgody na zbycie części nieruchomości położonej w Puszczykowie w rejonie ulicy Wczasowej działka będąca przedmiotem uchwały ze względu na swoje położenie, powierzchnię oraz kształt nie spełnia kryteriów samodzielnej działki budowlanej, może stanowić jedynie uzupełnienie działek sąsiednich. W sprawie jej zakupu wystąpił potencjalny nabywca nieruchomości przyległej;

 

  • przejęcia od Powiatu Poznańskiego zadania publicznego w zakresie zarządzania publiczną droga powiatową nr 2490P – ul. Nadwarciańska w m. Puszczykowo → Puszczykowo przejęło do realizacji zadanie pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych na terenie Puszczykowa”, w ramach którego została wykonana m.in. sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ul. Nadwarciańskiej z ul. Kraszewskiego. W celu zapewnienia bezpiecznego dojścia pieszych konieczne jest również zaprojektowanie i wybudowanie chodnika;

 

  • ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobierania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Miasta Puszczykowa dla publicznych i niepublicznych przedszkoli i szkół prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego → ustawa z dnia 1 października 2024 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego oraz rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie sposobu podziału łącznej kwoty potrzeb oświatowych między jednostki samorządu terytorialnego w roku 2025, wprowadziły zmiany powodujące konieczność dostosowania dotychczas obowiązującej uchwały (z 2021 roku) do aktualnych przepisów prawa;

 

  • zmiany uchwały budżetowej Miasta Puszczykowa na rok 2025 Nr 77/24/IX z dnia 17 grudnia 2024 r. → uchwała wprowadza zmiany w dochodach i wydatkach Miasta.

Drukuj

Urząd Miejski
w Puszczykowie

ul. Podleśna 4, 62-040 Puszczykowo

tel. +48 61 898 37 00

fax. +48 61 898 37 11

um@puszczykowo.pl

Urząd Miejski

NIP: 7771020151 | Regon: P-000526943

Miasto Puszczykowo

NIP: 7773159692 | Regon: 631257874

Godziny urzędowania

poniedziałek: 8:00 - 16:00

wtorek-piątek: 7:30 - 15:30

© 2016 Urząd Miejski w Puszczykowie. Wszystkie prawa zastrzeżone.

created by Medway