Praktyki dla pracowników gruzińskiej administracji samorządowej cz.1 - 2008r. Drukuj
środa, 05 maja 2010 09:27

Projekt  „Praktyki dla pracowników gruzińskiej administracji samorządowej cz.1”. Głównym założeniem projektu było działanie działanie na rzecz poprawy jakości zarządzania w wybranych obszarach działań jednostek administracji samorządowej w Gruzji.

 

Został zrealizowany w roku 2008 dzięki uzyskanej dotacji w wysokości 133 530,31 zł, udział miasta w projekcie wynosił zaledwie 920 zł.Organizatorem konkursu było Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP realizujące projekt „Polska pomoc 2008”.

 

Projekt miał przyczynić się do stworzenia profesjonalnych kadr, zdolnych do wprowadzania zmian w zakresie jakości pracy administracji lokalnej oraz kadr zdolnych do przygotowania projektów nowoczesnych rozwiązań w urzędach biorących udział w projekcie. W naszym mieście praktyki odbywali: p. Ioseba Tabatadze z Departamentu Rozwoju i Infrastruktury Urzędu Miasta Borjomi oraz p. Henry Dolidze z Departamentu Infrastruktury Urzędu Miasta Tbilisi. Działaniami towarzyszącymi projektu były: wspólne spotkania uczestników praktyk w celu podzielenia się doświadczeniami zdobywanymi w trakcie staży oraz dyskusje nad wybranymi problemami, a także konsultacje na odległość (przy użyciu Internetu), wspierające stażystów w przygotowaniu własnych projektów.