Zakres obowiązków Sekretarza |
wtorek, 13 kwietnia 2010 12:07 | |
Do zakresu obowiązków Sekretarza Miasta należy:
Organizacja i nadzór nad efektywnym funkcjonowaniem Urzędu Miasta,
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem pracy i kontrolą wewnętrzną w urzędzie, Koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów, referendów i spisów, Nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi, przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania, Nadzór nad obsługą i załatwianiem indywidualnych spraw interesantów, Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań, Prowadzenie projektów związanych ze szkoleniami dla Pracowników Urzędu, Rady Miasta i mieszkańców Puszczykowa, Nadzór nad serwisem internetowym i promocją Miasta, Współdziałanie z Radą oraz komisjami Rady w zakresie swojego działania, Utworzenie i współpraca z radami osiedli, Przygotowanie zespołów pracowników do pozyskiwania funduszy zewnętrznych oraz wdrażania i rozliczania projektów, Współpraca z organizacjami pozarządowymi, Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
|