Zakres obowiązków Sekretarza Drukuj
wtorek, 13 kwietnia 2010 12:07

Do zakresu obowiązków Sekretarza Miasta należy:

  • Organizacja i nadzór nad efektywnym funkcjonowaniem Urzędu Miasta,

  • Prowadzenie spraw związanych z planowaniem pracy i kontrolą wewnętrzną w urzędzie,

  • Koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów, referendów i spisów,

  • Nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi, przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,

  • Nadzór nad obsługą i załatwianiem indywidualnych spraw interesantów,

  • Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań,

  • Prowadzenie projektów związanych ze szkoleniami dla Pracowników Urzędu, Rady Miasta i mieszkańców Puszczykowa,

  • Nadzór nad serwisem internetowym i promocją Miasta,

  • Współdziałanie z Radą oraz komisjami Rady w zakresie swojego działania,

  • Utworzenie i współpraca z radami osiedli,

  • Przygotowanie zespołów pracowników do pozyskiwania funduszy zewnętrznych oraz wdrażania i rozliczania projektów,

  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi,

  • Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.


Organizacja i nadzór nad efektywnym funkcjonowaniem Urzędu Miasta,
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem pracy i kontrolą wewnętrzną w urzędzie,
Koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem wyborów, referendów i spisów,
Nadzór nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi, przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania,
Nadzór nad obsługą i załatwianiem indywidualnych spraw interesantów,
Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
Prowadzenie projektów związanych ze szkoleniami dla Pracowników Urzędu, Rady Miasta i mieszkańców Puszczykowa,
Nadzór nad serwisem internetowym i promocją Miasta,
Współdziałanie z Radą oraz komisjami Rady w zakresie swojego działania,
Utworzenie i współpraca z radami osiedli,
Przygotowanie zespołów pracowników do pozyskiwania funduszy zewnętrznych oraz wdrażania i rozliczania projektów,
Współpraca z organizacjami pozarządowymi,
Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.