piątek, 02 kwietnia 2010 10:34 |
Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
- reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
- podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
- wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,
- zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
- okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań,
- koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
- czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy i sporządzanie protokołu stosownie do postanowień przepisów szczególnych,
- upoważnianie swojego zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od Przewodniczącego Rady oraz pracowników samorządowych, upoważnionych przez Burmistrza do wydawania decyzji administracyjnych,
- wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa oraz Uchwały Rady.
|