19 Lipca 2019, PiątekImieniny obchodzą: Alfred, Wincenty
photo9.jpg_old


Budżet Obywatelski
Aktualności
Nasze miasto
Rada Miasta
Urząd Miejski
Wirtualne biuro
Dokumenty strategiczne
Inwestycje
Projekty
Organizacje pozarządowe
Informator miejski
Ogłoszenia drobne
Polecane linki
Azbest
 
 
Projekty archiwum



Zakres zadań Burmistrza PDF Drukuj Email
piątek, 02 kwietnia 2010 10:34

Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:

 

  • reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
  • podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
  • wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu,
  • zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników,
  • okresowe zwoływanie narad z udziałem kierowników poszczególnych jednostek organizacyjnych w celu uzgadniania ich współdziałania i realizacji zadań,
  • koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
  • czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy i sporządzanie protokołu stosownie do postanowień przepisów szczególnych,
  • upoważnianie swojego zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
  • przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od Przewodniczącego Rady oraz pracowników samorządowych, upoważnionych przez Burmistrza do wydawania decyzji administracyjnych,
  • wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa oraz Uchwały Rady.
 
lipiec 2019
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Biuletyn Informacji Publicznej
Zadaj pytanie