15 Maja 2024, ŚrodaImieniny obchodzą: Nadzieja, Zofia
photo2.jpg


Budżet Obywatelski
Aktualności
Nasze miasto
Rada Miasta
Urząd Miejski
Wirtualne biuro
Dokumenty strategiczne
Inwestycje
Projekty
Organizacje pozarządowe
Informator miejski
Ogłoszenia drobne
Polecane linki
Azbest
 
 
Projekty archiwum



Dofinansowanie usuwania azbestu
czwartek, 26 czerwca 2008 10:24

Urząd Miejski informuje, że można już składać wnioski o dofinansowanie usuwania azbestu.
 Jak co roku ruszył program udzielania pomocy finansowej w likwidacji wyrobów zawierających azbest.
Dofinansowanie do kosztów usuwania (demontażu) wyrobów azbestowych i unieszkodliwiania wytworzonego odpadu azbestowego albo wyłącznie odbioru i unieszkodliwiania, przyznawane jest w wysokości 70%  całościowych kosztów tych działań, przy 30% udziale wnioskodawcy. Dla wnioskodawcy koszt usunięcia 1płyty o wadze 17 kg wyniesie:
- z budynku mieszkalnego 6,33 zł,
- z budynku gospodarczego 6,34 zł


W przypadku usunięcia azbestu bez demontażu koszt dla wnioskodawcy wyniesie 0,37 zł/kg Uprawnionymi do składania wniosku są osoby fizyczne posiadające nieruchomość w Puszczykowie. W przypadku niewykorzystania limitów dotacyjnych uprawnione stają się także jednostki organizacyjne zaliczone do sektora finansów publicznych. Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich wpłynięcia i przekazywane sukcesywnie do Starostwa Poznańskiego. Ostateczny termin składania wniosków upływa 30 września2008. Wnioskodawca zobowiązany jest, w zależności od charakteru wykonywanych robót,  zgłosić je lub uzyskać na nie pozwolenie na budowę od Starosty Poznańskiego, jako organu administracji architektoniczno-budowlanej.
Po zweryfikowaniu wniosków i ich pozytywnym rozpatrzeniu, Powiat Poznański podpisze z wnioskodawcą umowę dofinansowania. Zawarcie umowy jest podstawą do przystąpienia firmy AM Trans Progres do realizacji likwidacji azbestu.

Informacja dodatkowa:


W przypadku demontażu azbestu konieczne jest oprócz złożenia wniosku do  Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul.Podleśna 4, złożenie do Starostwa Powiatowego w Poznaniu do Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej ul. Jackowskiego 18, ZGŁOSZENIA ZAMIARU BUDOWY  (wykonania robót budowlanych) wraz z nastepującymi załącznikami:
1. oświadczenie o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością,
2. mapka z zaznaczonym miejscem usuwania azbestu,
3. opis zgłaszanych robót (zał. nr 2),
4. oświadczenie o wykonawcy prac ( zał. nr 3),
Jeśli przedmiotem składanego wniosku jest jedynie usunięcie wcześniej zdemontowanego azbestu należy tylko złożyć wniosek do Urzędu Miejskiego.

 


 

Wszelkie pytania w tej sprawie proszę kierować do Janiny Kozeńskiej pok.3 tel.061/898 37 19

 

 
maj 2024
P W Ś C Pt S N
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Biuletyn Informacji Publicznej
Zadaj pytanie