15
lutego 2010r. o godz. 17:00 nastąpi uroczysta inauguracja
pierwszego semestru Roku Akademickiego 2010 Akademii Seniora w
Bibliotece Miejskiej im. M. Musierowicz Centrum Animacji Kultury w
Puszczykowie.
Wykład inauguracyjny pt.: „Co każdy powinien
wiedzieć o marketingu” poprowadzi mieszkaniec Puszczykowa- prof.
dr hab. Henryk Mruk .
Zajęcia Akademii
Seniora, to propozycja dla osób ceniących zdobywanie wiedzy i
rozwój umysłowy niezależnie od wieku, wykształcenia i
wykonywanego zawodu. Akademia stwarza okazję do rozwoju różnych
umiejętności i poznania wybitnych osobistości życia naukowego,
kulturalnego i społecznego.
Akademia Seniora
zaprasza - obok wykładów - na cykliczne zajęcia dla
zainteresowanych doskonaleniem i nabywaniem sprawności w
następujących dziedzinach:
Gimnastyka
(Tai chi, Nordic walking, bule)
Informatyka
Florystyka
Sztuka
szybkiego zapamiętywania
Języki
obce (angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, francuski)
Taniec
towarzyski
(Koszt
uczestnictwa w jednej z wybranych dziedzin wynosi 20zł/miesiąc,
udział w każdym z następnych rodzajów zajęć - 10zł/miesiąc)
Organizacja nauki
Udział w
zajęciach
-
słuchaczem
Akademii Seniora może być każda osoba, która przekroczyła
magiczną liczbę 55 lat i która złoży stosowne dokumenty i uiści
opłatę semestralną.
-
słuchacze
Akademii Seniora otrzymają legitymację, która uprawni ich do
wyboru zajęć, uczestnictwa we wszystkich wykładach, dodatkowych
imprezach i spotkaniach
-
osoba,
która nie posiada statusu słuchacza może uczestniczyć w
wybranych wykładach po uiszczeniu opłaty za dany wykład
Warunkiem
zorganizowania zajęć praktycznych jest udział minimum 10 osób.
Każdy ze słuchaczy po uiszczeniu wpisowego na semestr zimowy 2010 w
wysokości 30 zł otrzyma indeks z wpisem na dany semestr.
Zgłoszenia i
opłaty można dokonać w Bibliotece Miejskiej im. Musierowicz,
Centrum Animacji Kultury w Puszczykowie. Tel.
61-8194-649
Prof.
Henryk Mruk – mieszkaniec Puszczykowa jest prof. nauk
ekonomicznych (1992) - wybitnym specjalistą w dziedzinie marketingu
i tzw neuromerketingu. Ma w swoim dorobku naukowym 72 publikacje, z
których wiele dotyczy zastosowania neuromarketingu w sprzedaży
produktów spożywczych. Odkrywają one przed handlowcami tajemną
drogę do mózgu człowieka, w celu przewidzenia
, jak zareagujemy np. na bodźce zapachowe, zanim świadomie
podejmiemy decyzję o kupnie jakiegoś produktu. Wszystko po to , by
zwiększyć szansę na wzrost jego sprzedaży. Profesor Henryk Mruk
jest cenionym wykładowcą na Wydziale
Gospodarki Międzynarodowej UE w Poznaniu.
Pracował naukowo na kilku uniwersytetach
zagranicznych, m.in.: w Centrum Planowania i Badań Ekonomicznych w
Atenach, na Uniwersytecie La Sapienza w Rzymie, Uniwersytecie w
Filadelfii i w Atlancie, Uniwersytecie w Nottingham. Oprócz pracy
dydaktycznej współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami w
zakresie tworzenia strategii rozwoju i budowania pozycji marki.
|