Centrum Animacji Sportu w Puszczykowie ogłasza konkurs na swoje logo.
Uczestnikami
konkursu mogą być uczniowie puszczykowskich szkół podstawowych,
gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych oraz dzieci z przedszkoli.
Centrum
Animacji Sportu, ul. Kościelna 7, 62-040 Puszczykowo
REGULAMIN
KONKURSU
LOGO
CENTRUM ANIMACJI SPORTU
§
1
Organizatorem
konkursu plastycznego jest Centrum Animacji Sportu, Puszczykowo, ul.
Kościelna 7.
§
2
Konkurs
jest jednym z działań przygotowujących zlecenie profesjonalnej
agencji reklamowej projektu logo Centrum Animacji Sportu.
§
3
Uczestnikami
konkursu mogą być uczniowie puszczykowskich szkół podstawowych,
gimnazjalnych, ponadgimnazjalnych oraz dzieci z przedszkoli.
§
4
Uczestnicy
przygotowują prace w formie rysunku lub wydruku A4 przy
wykorzystaniu dowolnych technik graficznych.
§
5
Każdy
uczestnik może zgłosić do konkursu jedną, samodzielnie wykonaną
pracę.
§
6
Konkurs
rozpoczyna się 4 stycznia 2010r. a kończy się 13 stycznia 2010r.
14
stycznia 2010r. komisja konkursowa wybierze trzy prace, które będą
stanowiły podstawę do projektu zleconego agencji reklamowej.
§
7
Komisja
konkursowa poinformuje o wynikach konkursu dyrektorów szkół.
§
8
Prace
należy przesłać lub dostarczyć na adres:
Centrum
Animacji Sportu, ul. Kościelna 7, 62-040 Puszczykowo
Z
dopiskiem: Logo CAS
Prace
powinny zawierać na odwrocie strony:
Imię
i nazwisko autora
Wiek
Pełną
nazwę szkoły, adres i telefon.
§
9
Zwycięzcy
konkursu otrzymają specjalne karnety na lodowisko, które będą
uprawniały do darmowego korzystania z lodowiska oraz wypożyczania
łyżew do końca lutego.
§10
Nagrodzone
prace zostaną przedstawione w Echu Puszczykowa.
§11
Biorąc
udział w konkursie uczestnik wyraża zgodę na zastosowanie się do
niniejszego regulaminu.
§
12
Niniejszy
regulamin jest dostępny w siedzibie Centrum Animacji Sportu w
Puszczykowie przy ul. Kościelnej 7 oraz na stronie Urzędu
Miejskiego w Puszczykowie. Szczegółowe informacje o konkursie można
uzyskać pod numerem telefonu, +48 666 85 13 82 lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
.
§
13
Organizatorzy
zastrzegają sobie prawo do nieodpłatnego reprodukowania prac
konkursowych w celach reklamowych (w prasie, telewizji, katalogach i
plakatach wystaw oraz we wszelkich innych wydawnictwach).