4 Lipca 2024, CzwartekImieniny obchodzą: Elżbieta, Julian
photo11.jpg


Budżet Obywatelski
Aktualności
Nasze miasto
Rada Miasta
Urząd Miejski
Wirtualne biuro
Dokumenty strategiczne
Inwestycje
Projekty
Organizacje pozarządowe
Informator miejski
Ogłoszenia drobne
Polecane linki
Azbest
 
 
Projekty archiwum



WYMIANA KART PARKINGOWYCH DLA UPRAWNIONYCH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
wtorek, 14 kwietnia 2015 11:20

Dnia 5 maja 2015 r. w godzinach 10:00 - 13:00 w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej znajdującego się przy ul. Wysokiej 1, uprawnione osoby niepełnosprawne będą miały możliwość złożenia wniosku o wydanie nowej karty parkingowej.

 

 

 

 

 

 

 

 

Powyższy termin to jedyna okazja wymiany karty parkingowej w gminie – w pozostałe dni sprawę można załatwić pod niżej wskazanym adresem:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 61-823 Poznań, Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności. Parter pokój 08.

 

e-mail zespołu: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

tel.: 61 841-07-04 
61 841-07-05 
61 841-07-06


 

Aby wymienić kartę parkingową osoba niepełnosprawna musi się zgłosić osobiście (z wyjątkiem osób, które nie ukończyły 18 roku życia, ubezwłasnowolnionych całkowicie lub częściowo – wniosek składa odpowiednio jedno z rodziców, opiekun lub kurator ustanowiony przez sąd) do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i być zaopatrzona w:

 

  1. Prawomocne orzeczenie (uprawnionych osób) zaliczające do znacznego stopnie niepełnosprawności z symbolem przyczyny niepełnosprawności 04-0 lub/i 05-R lub/i 10-N wraz ze wskazaniem do wydania karty parkingowej;

  2. Jedną fotografię o wymiarach 35x45 mm odzwierciedlającą AKTUALNY wizerunek osoby bez nakrycia głowy i bez ciemnych okularów;

  3. Opłatę 21,00 zł – wpłata.

 

 

Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej:

http://www.bip.powiat.poznan.pl/3315,pz-08.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Dnia 5 maja 2015r. w godzinach 10:00 - 13:00 w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej znajdującego się przy ul. Wysoka 1, uprawnione osoby niepełnosprawne będą miały możliwość złożenia wniosku o wydanie nowej karty parkingowej.

Powyższy termin to jedyna okazja wymiany karty parkingowej w gminie – w pozostałe dni sprawę można załatwić pod niżej wskazanym adresem:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 61-823 Poznań, Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności. Parter pokój 08.

 

Aby wymienić kartę parkingową osoba niepełnosprawna musi się zgłosić osobiście (z wyjątkiem osób, które nie ukończyły 18 roku życia, ubezwłasnowolnionych całkowicie lub częściowo – wniosek składa odpowiednio jedno z rodziców, opiekun lub kurator ustanowiony przez sąd) do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i być zaopatrzona w:

 

  1. Prawomocne orzeczenie (uprawnionych osób) zaliczające do znacznego stopnie niepełnosprawności z symbolem przyczyny niepełnosprawności 04-0 lub/i 05-R lub/i 10-N wraz ze wskazaniem do wydania karty parkingowej;

  2. Jedną fotografię o wymiarach 35x45 mm odzwierciedlającą AKTUALNY wizerunek osoby bez nakrycia głowy i bez ciemnych okularów;

  3. Opłatę 21,00 zł – wpłata.

 

Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej:

http://www.bip.powiat.poznan.pl/3315,pz-08.html

 
lipiec 2024
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Biuletyn Informacji Publicznej
Zadaj pytanie