Do 30 września jak co roku można składać wnioski o dofinansowanie usuwania azbestu. Wniosek składa się w Urzędzie Miejskim w Puszczykowie, ul. Podleśna 4. Jeśli azbest ma być wcześniej zdemontowany, należy zgłosić zamiar wykonania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Poznaniu – do Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej, przy ul. Jackowskiego 18. Wniosek do starostwa wraz z załącznikami należy złożyć min. 30 dni przed planowanym terminem demontażu.
Całkowity koszt demontażu i unieszkodliwiania wynosi 0,73 zł za kg, natomiast koszt samego unieszkodliwienia, czyli odebrania już zdemontowanego azbestu z posesji, wynosi 0,46 zł za kg. Mieszkańcy, którzy skorzystają z dotacji zapłacą jedynie 30% ww. kosztów.
Waga jednej płyty eternitu o powierzchni 1m² wynosi ok. 17 kg.
Wniosek wraz z załącznikami znajduje się w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Puszczykowie, ul. Podleśna 4 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce druki i wnioski.
|