Organizatorzy kampanii "Prowadzę – jestem trzeźwy" zaprezentowali nowy plakat i hasło "Trzeźwość bez granic", które w tym roku będą promować trzeźwość za kierownicą.
Po życzliwym przyjęciu publikacji podsumowującej dziesięciolecie Programu "Trzeźwość" na Międzynarodowej Konferencji Duszpasterzy Kierowców w Watykanie, próbujemy rozszerzyć nasze przesłanie i przekroczyć z nim granice – symbolicznie i dosłownie – mówi ksiądz Piotr Brząkalik, współorganizator kampanii – Naszym celem jest budowanie społeczności ludzi, którzy niezależnie od narodowości, religii, polityki i kultury, chcą być trzeźwi za kierownicą i nie boją się o tym powiedzieć w towarzystwie. Ludzi, którzy mają poczucie własnej wartości i nie muszą naginać zasad, ryzykując życiem swoim i innych, po to, aby być lubianym. Ludzi spójnych wewnętrznie, pewnych siebie i swoich przekonań.
Dla potrzeb kampanii ruszyła kampania w portalach społecznościowych. Utworzone zostały konta internetowe na facebooku "Prowadzę – jestem trzeźwy", na twitterze i blipie: "trzezwosc". Kampania zawsze cieszyła się dużym odzewem społecznym, więc organizatorzy liczą na zbudowanie wspólnoty ludzi popierających akcję w sieci.
Mamy nadzieję, że prosty, przejrzysty i symboliczny plakat, który będzie eksponowany na billboardach, autobusach i innych nośnikach reklamy zewnętrznej pozwoli nam umocnić Polaków w postanowieniu bycia trzeźwym za kierownicą – mówi Krzysztof Gmyrek, wiceprezes Business Consulting.
Autorką plakatu jest graficzka Urszula Więckowska, która na co dzień pracuje w agencji reklamowej Business Consulting.
|